maandag 2 juni 2014

Weer naar de Baltic Run


Komend weekend is eindelijk de Baltic Run Nonstop en dan mag ik 234 km proberen af te leggen tussen Bernau en Usedom. Twee jaar geleden liep ik deze loop al eens als etappeloop. Het verslag van toen lees je hier.  Voor deze nonstop Baltic Run is de laatste etappe vervallen en starten we halverwege de eerste etappe van toen, in het mooie centrum van Bernau.
Start op zaterdag 7 juni om 7.00 uur en finish op zondag om ?? uur. De limiet voor deze 234 km is 40 uur dus normaal gesproken moet ik dat toch wel kunnen halen. Op de deelnemerslijst staan drie Nederlanders: Gerrit Harten voor de 163 km en Henk Harenberg en ik voor de 234 km. Er is een live-blog dus misschien komt daar iets van de wedstrijd op te staan: http://www.baltic-run.de/live-blog/

Laatste nieuws (4-6-'14).
Nog een paar sites waar info op komt:
http://my4.raceresult.com/details/index.php?page=4&eventid=25504&lang=de

https://www.baltic-run.de/twitter/

Het startnummer van Henk is 1027 en de mijne 1007.
Gerrit Harten is inmiddels van de deelnemerslijst afgehaald en zal dus niet starten(?) Henk en ik zijn vastbesloten om die 234 km uit te lopen. Het weer: een beetje (te) warm maar droog en geen wind. PERFECT!


5 opmerkingen:

  1. Hi Jannet,

    Opgezocht waar het is en naar het Duitse weerbericht gekeken. Het schijnt warm te worden. Nu ik zelf niet ren kan ik mooi de Roparun en jou volgen. Alle goeds gewenst voor onderweg.

    Groetjes,

    Dorothé

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wordt weer een prachtig mooi loopavontuurtje....
    En met prachtig mooi weer erbij.
    Dat levert steaks natuurlijk ook weer een prachtig mooi blogje op.
    Veel succes Jannet en lekker genieten; daar heb je ruim de tijd voor....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jannet succes, je kan het! Waar begin je aan ...?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gerade kam die erste Frau an unserem VP an - Jannet Lange nach ca. 28 Stunden bei Kilometer 204.
    Und sie sah noch richtig, richtig gut aus!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.