maandag 21 december 2015

Geen commentaar....


Als je aan ultralopen doet heeft iedereen daar wel een mening over. Aangezien ik op dit moment een pesthumeur heb wil ik die hier delen. Het kost me moeite maar ik zal er verder geen commentaar op geven.

Ik ben fit ben want ik train elke dag
Als ik een blessure heb komt dat omdat ik te weinig rust
Ik ben gezond want ik sport veel
Ik kan veel sporten omdat ik gezond ben
Als ik ziek ben komt dat omdat dat vele lopen niet gezond kan zijn

Ik heb een groot uithoudingsvermogen want ik train veel
Als ik kortademig ben komt dat omdat ik te veel train
Ik loop door weer en wind want ik moet trainen
Een ander blijft thuis want het is slecht weer
Natuurlijk presteer ik goed want ik train er zo veel voor
Maar als ik slecht presteer komt dat omdat ik te weinig rust neem
Iedereen luistert graag naar mijn goede raad want ik heb zo veel ervaring
Als ik een verkeerd advies geef komt dat omdat ik nou eenmaal geen trainer ben
Mijn hobby kost me veel geld, ik wil het toch zelf?
Jij bent op zoek naar een sponsor want jouw hobby is ontzettend duur
Het is logisch dat ik lange afstanden loop want als er iemand is die dat kan ben ik het
Lange afstanden lopen is voor gekken
Ik kan best nog een gebakje nemen want ik loop het er wel weer af.
Natuurlijk val ik af want ik loop veel te veel
Dat ik astma heb gekregen komt door de Tour
Dat ik de Tour uitliep is logisch want ik stap nooit uit
Ik loop mijn wedstrijden altijd uit want ik ben mentaal ijzersterk
Als ik uitstap is dat een verstandige beslissing
Het komt allemaal wel weer goed
Als het niet meer goed komt is dat omdat ik teveel gelopen heb
Ik red me wel want dat doe ik altijd
Ik moet gewoon een stukje gaan lopen

1 opmerking:

  1. Als ik er dan nog eentje aan toe mag voegen: daar trek(t een ervaren loper als) jij je toch zeker niks van aan, van al die meningen?!
    (Ennuh, voor zover het klopt wat ik tussen de regels door denk te lezen: ik hoop dat het&je snel weer lekker loopt.)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.