woensdag 30 april 2014

R.I.P

                 
                                 
                                                              Tobias Lange
                   12 januari 1997                                                                               30 april 2014

                    Nooit meer wakker gemiauwd worden
                    Nooit meer samen op de bank
                    Geen gesprekjes meer
                    Nooit meer samen met water klotsen
                    Geen kopjes meer als we thuiskomen
                    Nooit meer.....
                               
                    Altijd gezond en ineens ben je er niet meer
                    Zo plotseling
                    Het is nu zo stil in huis
                    We missen je

                    Dank je voor de fijne jaren die we met je mochten delen                
                    Rust zacht lieve Tobias


                                                                                                              Jos en Jannet Lange

3 opmerkingen:

  1. Wat een verdrietig nieuws :-( Heel akelig voor je, wat zal het vreselijk stil zijn. Na zoveel jaren, dat doet pijn. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je weet dat het eens gebeuren zal maar het doet pijn. Ik ben zelf allergisch voor katten, maar ik las graag je verhalen van/over hem en ik begrijp wel dat dit een enorm gemis is voor jullie. De laatste zin in een gedichtje van Toon over afscheid heeft mij ooit sterk getroost en daarom geef ik die aan jullie door 'ik zal nog altijd grapjes met je maken... we zullen samen door het stille landschap gaan .... nu je mijn handen niet meer aan kunt raken ... raak je mijn hart nog duidelijker aan.'

    Sterkte,

    Dorothé

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Agossie, Tobias
    Wat zullen jullie hem missen....
    Nooit meer verhaaltjes van hem op je weblog, nooit meer de be (ver) oordelingen van jouw prestaties.
    Tobias, rust in peace.........

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.